DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENYAYANG
Pinterest Google+ Facebook Twitter Addthis

Monday 17 December 2012

PAKEJ HEBAT BERSALIN@BERPANTANG

Assalamualaikum w.b.t...First of all mera nk ucap Tahniah buat my lovely cousin Is..yang selamat melahirkan baby gurl pada 11.12.12..comel nyer bby tu..eeii..geram rase..hari ni mera nk update pasal set bersalin lah..alang-alang my cousin tny set bersalin ape yg paling best dan selamat diambil even bayi mengalami jaundice atau G6PD..semestinya mera ckp Shaklee is the best kann....kenapa??ha..nk tahu kenapa jom kite share same2...mera dah buat siap2 vitamin ape yang sesuai utk ibu lepas bersalin ni..let's check it out!

Dah tengok picture kat atas ni kan..tp xtau apa fungsi stiap vitamin tu kan..jom baca di bawah ni..

set ini mengandungi :- 
- Vitelea
- B- complex 
- Zinc
- Vit C
Add On
- Energizing soy protien (ESP)
- Ostematrix (Kalsium dengan vit D dan K)

FUNGSI SETIAP VITAMIN

1.VITA-LEA -> Mengandungi Iron formula yang sangat penting bagi tubuh.  Untuk memenuhi keperluan 12 vitamin dan 7 galian dipenuhi.  Biasala..dalam pemakanan seharian kita, kadang2 kita tak dapat memenuhi keperluan ini atas sebab2 tertentu serta kekangan kan. Vitealea dpat membantu anda.

2.B-COMPLEX -> Mengandungi kesemua 8 jenis Vitamin B yang diperlukan oleh tubuh anda bagi menggantikan nutrisi Vitamin B yang hilang. Vitamin B penting untuk keseluruhan fungsi tubuh yang baik sama ada daripada segi kesihatan jantung, sintesis DNA. Paling penting untuk elak kemurungan(anti stress)  serta membina tenaga metabolisme.  


3.ZINC COMPLEX -> Zinc membantu mempercepatkan proses penyembuhan luka, mengurangkan rambut gugur, Memetabolismekan karbohidrat, lemak dan protein dll. 


4.VITA C -> Mengekalkan pertahanan antioksida secara semulajadi, kekuatan sel, kesihatan mata, gigi, gusi, tulang, otot dan salur darah. Uniknya vit-c shaklee adalah pada sistem "sustained release" dimana vit-C akan dilepaskan secara perlahan-lahan dan akan bertahan lebih lama dalam badan.

5.ESP -> Ia memberi TENAGA, membantu melancarkan PENGHASILAN SUSU, penting untuk KELENJAR dan TUMBESARAN, MENCANTIKKAN KULIT si ibu, dan membantu kawal paras KOLESTEROL serta memberikan RASA KENYANG pada kadar yang lama. Sangat bagus utk perkembangan dan tumbesaran bayi kerana khasiat ESP ini dapat mengalir kepada bayi melalui susu ibu. ESP juga boleh MEMEKATKAN SUSU si ibu, jadi anak cepat kenyang and then ibu boleh buat stok susu dengan lebih banyak.

6.OSTEMATRIX -> Ostematrix membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk kalsium yang dapat membantu dalam pembentukan dan penjagaan gigi.  Ia juga mengandungi magnesium, Vitamin D dan mineral zink, magnese untuk membantu dalam memelihara kesihatan baik 

wink* wink * BONUS susu ibu lebih pekat dan berkhasiat si manja cepat kenyang dan tidur lena.Ibu Idaman juga lebih sihat dan bertenaga..yeah! 

Jom kite tengok testimoni ibu-ibu untuk set ini ;-



Alhamdulillah pn Akilla amalkan set ini selepas 2 minggu berpantang memandangkan luka jahitan beliau yang tidak sembuh2..dan hasilnya dapat 4oz susu utk sebelah jer... Bukan Mudahkan? Kerap Pam , Minum Air masak yang banyak serta pengambilan supllement membantu Pn Akilla mengumpul stok yang banyak serta luka jahitan cepat sembuh tambah bertenaga pula dengan pengambilan ESP. 

 Jom lihat testimoni-testimoni ibu-ibu  yang berpantang dengan Vitamin Shaklee... Testimoni-testimoni ini diambil dari fb group customer kami iaitu Shaklee GBS.... Thanks u ibu-ibu semua...





Berita baik Sekiranya mengamalkan set ini  sewaktu mengandung dapat membantu si ibu meyediakan badan kearah penyusuan yang berjaya dan si ibu lebih sihat.Insya-Allah~~~
Selamat Menjalani alam berpantang buat cousin ku dan semua ibu-ibu comel..:)

 Untuk Mencuba Set ini boleh menghubungi saya :-

Saya pengedar sah Shaklee seluruh Malaysia.  Hubungi meera utk pesanan dan pertanyaan.
©       SMS               : 013-5116965
©       Emel               : ameerazulfa@gmail.com
©       Add Fb            : http://www.facebook.com/ameeraz.dameeiya
©       Like FB Page: http://www.facebook.com/SusuIbuIdamanSiManja
©       Blog       : http://ameerahzulfa.blogspot.com/

Anda akan mendapat jadual pemakanan dan konsultasi percuma pada setiap belian dengan saya..;)




*** Setiap testimoni ini adalah pengalaman pengguna dan hasil setiap individu mungkin berbeza. Sila dapatkan maklumat lanjut dari pengedar anda dan jika perlu, dapatkan nasihat doktor terlebih dahulu.***






** These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration**
** These product are not intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent any disease**


No comments: